Επιστροφές Προϊόντων

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή στο χώρο του, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα παρουσία του διανομέα και να επιβεβαιώσει οτι δεν υπάρχει κάποια φθορά, χτύπημα ή σπάσιμο που οφείλεται σε λάθος της εκάστοτε μεταφορικής εταιρίας, και στην περίπτωση που υπάρχει οποιαδήποτε ζημία δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα καθώς και να ενημερώσει τη MUSICLAND αναλόγως. Στην περίπτωση αυτή η MUSICLAND υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του προϊόντος.

Σε περίπτωση μη ελέγχου του προϊόντος κατά την παράδοση, ο πελάτης χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα και ότι το όποιο ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση.

Ο όρος αυτός δεν ισχύει για πωλήσεις προϊόντων από το φυσικό κατάστημα, όπου το είδος ανοίγεται και ελέγχεται κατά την παράδοση παρουσία του πελάτη. Ισχύει όμως αναλογικά και σε πωλήσεις από το φυσικό κατάστημα όταν η παράδοση ορίζεται με αποστολή του είδους στην οικία του αγοραστή.

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, πλήρη και χωρίς φθορές και με την αρχική τους συσκευασία, επίσης σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η MUSICLAND δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των 14 ημερολογιακων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από την αρχική Απόδειξη Λιανικής (ή Δελτίο Αποστολής εάν πρόκειται για τιμολόγιο). Πριν από κάθε επιστροφή πρέπει απαραιτήτως να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της MUSICLAND.

Το δικαίωμα επιστροφής ισχύει για τις παρακάτω περιπτώσεις:

α) Εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και εφ’οσον αλλάξατε γνώμη για οποιονδήποτε λόγο, μπορείτε με την απόδειξη αγοράς / τιμολόγιο / δελτίο αποστολής και με την πλήρη συσκευασία να επιστρέψετε το προϊόν και να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων για αγορά από το ηλεκτρονικό ή φυσικό κατάστημά μας. Μετά το πέρας των 14 ημερών διατηρείτε τα δικαιώματα που σας παρέχει η εγγύηση του προϊόντος.

β) Εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής για περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της MUSICLAND πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.)

γ) Εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής για περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα στη λειτουργία ή ποιότητα του προϊόντος το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την MUSICLAND. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής και να επιστραφεί το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία του ή να ζητηθεί η αντικατάστασή του.

Εξαιρούνται από το δικαίωμα επιστροφής οι παρακάτω περιπτώσεις:

1) Προϊόντα που έχουν υποστεί οποιαδήποτε φθορά και απουσιάζει ή έχει καταστραφεί η αρχική τους συσκευασία. (Σε ειδικές περιπτώσεις μπορούν κάποια απ’ αυτά τα προϊόντα να επιστραφούν ως ελαφρώς μεταχειρισμένα (B-Stock) και να επιστραφεί στον πελάτη ποσό μικρότερο της αρχικής αξίας τους, πάντα αφού προηγηθεί επικοινωνία και συμφωνία μεταξύ MUSICLAND και αγοραστή)

2) Προϊόντα που δε συνοδεύονται από το παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή δελτίο αποστολής αν πρόκειται για τιμολόγιο)

3) Προϊόντα που ο σειριακός αριθμός τους δε συμφωνεί με τους σειριακούς αριθμούς του αρχείου πωλήσεων της MUSICLAND

4) Προϊόντα που υπόκεινται σε φθορά χρήσης, όπως πχ χορδές, πένες, μπαγκέτες, ρετσίνια, δοξάρια, μπαταρίες κλπ.

5) Βιβλία για ευνόητους λόγους.

6) Προϊόντα που υπόκεινται σε κανόνες υγιεινής όπως: Πνευστά μουσικά όργανα, αναλώσιμα πνευστών όπως καλαμάκια, επιστόμια κλπ, ακουστικά in-ear, μικρόφωνα κλπ

7) Software που έχει αποσυσκευαστεί ή / και έχει καταχωρηθεί on-line (έχει γίνει registration) στο όνομα του πελάτη.

8) Προϊόντα που εμπεριέχουν software (όπως κάρτες ήχου κλπ ηλεκτρονικά προϊόντα) και έχουν καταχωρηθεί on-line (έχει γίνει registration του προϊόντος ή του λογισμικού που περιλαμβάνεται) στο όνομα του πελάτη.

9) Προϊόντα που έχουν πωληθεί κατόπιν ειδικής παραγγελίας ή / και έχει γίνει οποιαδήποτε μετατροπή από το τμήμα Service της MUSICLAND κατ’ απαίτηση του πελάτη.

10) Κάθε προϊόν που στην προβολή του στην ηλεκτρονική σελίδα www.musicland.gr δεν αναγράφεται το δικαίωμα επιστροφής.

Σε κάθε περίπτωση επιστροφής το προϊόν πρωτίστως θα ελέγχεται λεπτομερώς από το τμήμα επιστροφών της MUSICLAND και αφού πληρεί τους όρους επιστροφής θα εγκρίνεται η επιστροφή της αξίας του ή αντικατάστασή του.

Κόστος μεταφορικών σε περιπτώσεις επιστροφών:

- Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό η MUSICLAND επιβαρύνεται το κόστος μεταφοράς.

- Στην περίπτωση που έχετε παραλάβει λάθος προϊόν με υπαιτιότητα δικής μας, η MUSICLAND επιβαρύνεται το κόστος μεταφοράς.

- Στην περίπτωση που αλλάξατε γνώμη ενώ το προϊόν δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα, ο αγοραστής επιβαρύνεται το κόστος της μεταφοράς. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν με κάποια μεταφορική courier της επιλογής του (εκτός ταχυδρομείων ΕΛΤΑ) και με δική του χρέωση (εκτός εάν πρόκειται για βαρύ και ογκώδες προϊόν που δεν είναι εφικτό να επιστραφεί με courier οπότε η επιστροφή γινεται κατόπιν συννενόησης).
Η επιστροφή γίνεται με χρέωση του πελάτη και το προϊόν αφού παραδοθεί στο χώρο μας και ελεγχθεί θα γίνει η αντικατάστασή του ή επιστροφή χρημάτων αφού παρακρατηθούν τα έξοδα μεταφοράς και αντικαταβολής.

Νέα Προϊόντα

Εγγραφή στο Newsletter

ΜΕΝΟΥ

Εξυπηρέτηση πελατών

23510-31359